İKİ adayın yarıştığı Türkiye Ragbi Federasyonu 5’inci Olağan Genel Kurulu ve 5’inci Mali Genel Kurulu Ankara’da yapıldı.
Mevcut başkan Nahit Şahin ve Murat Pazan başkanlık için yarıştı. 218 delegenin oy kullandığı seçimde Nahit Şahin 128, Murat Pazan 89 oy alırken bir oyda geçersiz sayıldı. 218 delegenin oy kullandığı genel kurulda Nihat Şahin, 128 oy alarak yeniden Ragbi Federasyonu başkanı seçildi.
Yeniden Türkiye Ragbi Federasyonu başkanı seçilen Nahit Şahin’in yönetiminde Şefik Aygöl, Osman Yurt, Tuncay Gündüz, Sercan İlker Ertan, Hüseyin Kuriş, Selçuk Görgülü, Emir Can Kefeli, Yavuz Kaan Akın ve Hamza Taş yer aldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1506 kez okundu
2
Beşiktaş divan kurulunda olay: Tevfik Yamantürk, eski Beşiktaş Başkanı Hasan Arat’a yumruk attı
1344 kez okundu
3
Karar verildi! Beşiktaş Fibabanka-Hapoel Shlomo Tel Aviv maçı İstanbul’a aldı
1290 kez okundu
4
Sivasspor, Göztepe Maçına Hazır
1244 kez okundu
5
Trabzonspor, KasımpaÅa karÅısında 4’te 4 peÅinde
1071 kez okundu