
Süper Lig’de 10. hafta karşılaşmasında Trabzonspor ile Göztepe kozlarını paylaştı.
Ev sahibi ekip Göztepe, rakibini 2-1 mağlup etti.
“BU MAĞLUBİYETİN BAHANESİ YOK”
Trabzonspor forması giyen Anthony Nwakaeme, Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Kısa bir açıklama yapan Nwakaeme, şu sözleri kullandı:
“Bu mağlubiyetin bizim adımıza bahanesi yok. Çok kötü bir maç geçirdik. Rakibimiz 10 kişi kaldıktan sonra kazanmamız gereken bir maçtı. İlk deplasmanda galibiyetini almak istemiştik ama maalesef olmadı, üzgünüz.”

Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1497 kez okundu
2
Beşiktaş divan kurulunda olay: Tevfik Yamantürk, eski Beşiktaş Başkanı Hasan Arat’a yumruk attı
1334 kez okundu
3
Karar verildi! Beşiktaş Fibabanka-Hapoel Shlomo Tel Aviv maçı İstanbul’a aldı
1281 kez okundu
4
Sivasspor, Göztepe Maçına Hazır
1240 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1048 kez okundu