AYDIN’ın Nazili ilçesinde durdurulan otobüsteki yolculardan E.Ü.’nün (22) valizinden 1,5 kilo metamfetamin çıktı. E.Ü., tutuklandı.
Aydın İl Emniyet MüdürlüğüNarkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ve Nazilli İlçe Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri, İstanbul’da gelen bir yolcu otobüsünü rutin kontrol için uygulama noktasında durdurdu. Otobüste kontrol yapan polis, davranışlarından şüphelendiği yolculardan E.Ü.’nün valizinde yaptığı aramada 1,5 kilo metamfetamin ele geçirildi. Gözaltına alınan yolcu E.Ü., sevk edildiği adliyede çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.
Haber-Kamera: Burhan CEYHAN/AYDIN,
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Bunları temizledikten sonra güneşe bırakın!
23174 kez okundu
2
Muğla Büyükşehir Belediyesi’nden Eşitlik Odaklı Çalıştay
3339 kez okundu
3
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2868 kez okundu
4
Sağlık Bakanlığından Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki iddialara ilişkin açıklama
2552 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
2369 kez okundu